Wednesday, April 9, 2014

Saya Bukan Perampas – Eina Azman

Selepas penerangan daripada kekasih hatinya, Dato’ GMix, semalam Eina Azman tampil menerusi Berita Harian untuk menafikan tuduhan bahawa dirinya seorang perampas tunangan orang. Susah juga jadi selebriti kan? Kena tuduh macam-macam. Nak bercinta pun payah. Nasib baiklah saya ni cuma orang biasa je. Hehehe.
eina azmanKata Eina Azman:-
Setakat ini selepas 6 bulan berkawan, belum ada wanita yang bersemuka dengan Eina mengatakan lelaki itu adalah tunangannya. Lagipun kami diperkenalkan oleh abang Eina sendiri dan mustahil kalau beliau pun tidak tahu kawannya itu masih tunangan orang.
Adalah lebih baik jika anda sendiri menghubungi dan bertanyakan kepadanya (Dato’ GMix) berhubung perkara sebenar. Eina tidak mahu nanti jika tersilap memberi kenyataan, Eina juga yang akan dipersalahkan kemudian hari.
Terus terang sejak kontroversi dengan Afiq dan ibunya tercetus satu ketika dahulu, Eina menjadi trauma untuk memberi kenyataan. Eina kata A, nanti orang akan tulis B. Sudahnya Eina juga nampak buruk. Jadi lebih baik jika tanya sendiri kepada empunya badan.
eina azman
Penjelasan oleh pihak lelaki sudah pun kita baca. Memang jelas bukan tunangan orang, memang jelas Eina bukan perampas. Persoalannya ke manakah Afiq Muiz menghilang dalam hidup Eina Azman? Adakah Afiq sudah ditinggalkan atau Afiq meninggalkan Eina? Apa pun, semoga kebahagiaan yang dicari oleh Eina ditemui dalam diri Dato’ GMix.
Orang nye cantik
sumber http://beautifulnara.com/